⚠️ OFERTA TANCADA ⚠️
Busquem un/a Gestor/a Laboral amb formació relacionada amb les relacions laborals, el dret laboral o recursos humans i preferiblement amb experiència prèvia demostrable per portar la cartera de clients d’unes 50 empreses. El lloc ofereix la possibilitat de creixement i promoció interna apostant per la confiança com a possible soci/a de l’empresa.
Condicions:
- Jornada laboral: Completa (40h/s).
- Horari: De dilluns a dijous de 8.30h a 14h i de 15.30h a 18.30h. Divendres de 8.30h a 14h.
- Ubicació: l’Ametlla del Vallès.
- Modalitat: Mixta (combinació entre presencialitat i teletreball).
- Sector professional: Relacions Laborals, Recursos Humans.
- Tipologia de contracte: Indefinit (amb període inicial de 3 mesos de prova).
- Sou: Entre 25.000€ i 30.000€ bruts anuals en funció de l’experiència.
- Incorporació: Immediata.
Tasques principals
- Desenvolupar funcions de gestió de personal per als clients
- Elaboració de nòmines
- Assegurances socials
- Sol·licitud de prestacions
- Altes i baixes a la Seguretat Social per contractació o finalització de contracte
- Càlcul d’indemnitzacions per finalització de contracte
- Aplicació i interpretació de convenis col·lectius
- Preparació d’Assegurances i Certificats (maternitat, jubilació, atur…)
- Atenció personal, per correu electrònic o telefònica dels clients
Requisits:
- Formació i/o experiència demostrable en els àmbits social, de les relacions laborals o el dret laboral
- Domini de Català i Castellà
- Habilitat per a crear i mantenir relacions professionals i comercials productives
- Capacitats d’organització, de prioritizació i de gestió del temps
- Disponibilitat per a jornada completa
- Compromís amb el lloc i l’empresa a llarg termini
- Cotxe per arribar a l’oficina i permís de conduir vigent
Es valorarà:
- Capacitat per gestionar la part jurídica de la part laboral
- Possibilitat d’assistir en l’àmbit de conciliacions en judicis i acomiadaments
- Màster en Relacions Laborals o Màster en Nòmines i Assegurances Socials
- Maneig avançat de programes de gestió laboral com A3NOM i del paquet MS Office, concretament Excel
Competències transversals:
- Coneixement i/o interès pels serveis de l’empresa
- Interès en el tracte amb el públic i/o clients de l’empresa
- Comunicació activa, eficient i assertiva
- Actitud oberta i positiva
- Empatia, bona actitud i paciència
- Aptitud digital amb atenció als detalls
- Interès en aprendre coses noves
📝 VOLS INSCRIURE'T A AQUESTA OFERTA DE FEINA?
Envia el teu Currículum Vitae per correu a: talent@bambulifestyle.com amb l’assumpte “Gestió laboral” abans de l’1 de març.