Oferta de feina (Auxiliar administratiu/va)

Inici » Blog » Ofertes » Oferta de feina (Auxiliar administratiu/va)

⚠️ OFERTA TANCADA ⚠️

Busquem una persona amb títol de formació professional en l’àmbit de l’Administració i Gestió (CFGM o CFGS) i moltes ganes d’aprendre i créixer a nivell personal i professional. Es valorarà positivament l’experiència en gestió fiscal i amb programes com A3ECO.

Condicions:

  • Jornada laboral: Parcial o completa.
  • Horari:
    • Jornada parcial: de dilluns a divendres, de 8.30h a 14h.
    • Jornada completa: de dilluns a dijous de 8.30h a 14h i de 15.30h a 18.30h. Divendres de 8.30h a 14h.
  • Ubicació: l’Ametlla del Vallès.
  • Modalitat: Presencial.
  • Sector professional: Administració i gestió.
  • Tipologia de contracte: Indefinit (amb període inicial de 3 mesos de prova).
  • Sou: 15.876€ bruts anuals. El salari es valorarà a l’alça en funció de l’experiència.
  • Incorporació: Març-abril 2024.

Tasques principals 

  • Preparar i comptabilitzar factures.
  • Gestionar la correspondència.
  • Organitzar, actualitzar i arxivar documents.
  • Atenció al client en format telefònic i presencial, i tasques administratives.
  • Suport en gestió de documentació d’impostos o altres requeriments.
  • Suport en la preparació de pressupostos.
Requisits:
  • Formació i/o experiència com a Tècnic/a en Gestió Administrativa o Tècnic/a Superior en Administració i Finances.
  • Domini del Català i el Castellà.
  • Habilitat per crear i mantenir relacions professionals i comercials productives.
  • Capacitats d’organització, priorització i gestió del temps.
  • Disponibilitat per treballar a jornada completa.
  • Compromís amb el lloc de feina i l’empresa a llarg termini.
Es valorarà:
  • Experiència en gestió fiscal amb programes com A3ECO.
  • Coneixement d’altres idiomes.
  • Disposar de vehicle propi per arribar a l’oficina i permis de conduir vigent.

Competències transversals:

  • Bona organització de les tasques i el temps.
  • Interès en el tracte amb el públic i/o clients de l’empresa.
  • Comunicació activa, eficient i assertiva.
  • Actitud oberta i positiva enfocada als clients i al treball en equip.
  • Empatia, bona actitud i paciència.
  • Aptitud digital amb atenció al detall.
  • Ganes d’aprendre coses noves.
  • Coneixement i/o interès pels serveis de gestoria.

📝 VOLS INSCRIURE'T A AQUESTA OFERTA DE FEINA?

Envia el teu Currículum Vitae per correu a: talent@bambulifestyle.com amb l’assumpte “Auxiliar administració” abans del 31 de març.

Feu un comentari

Tens algun dubte? Escriu-nos a oficinajove@vallesoriental.cat

Servei d'informació juvenil

Formació, educació, oci i lleure, vacances, tramitació de carnets internacionals… També pots trobar aquest informació al teu municipi. Consulta on tens el Punt d’Informació Juvenil més proper a l’apartat de municipis.