⚠️ OFERTA TANCADA ⚠️
Busquem una persona amb títol de formació professional en l’àmbit de l’Administració i Gestió (CFGM o CFGS) i moltes ganes d’aprendre i créixer a nivell personal i professional. Es valorarà positivament l’experiència en gestió fiscal i amb programes com A3ECO.
Condicions:
- Jornada laboral: Parcial o completa.
- Horari:
- Jornada parcial: de dilluns a divendres, de 8.30h a 14h.
- Jornada completa: de dilluns a dijous de 8.30h a 14h i de 15.30h a 18.30h. Divendres de 8.30h a 14h.
- Ubicació: l’Ametlla del Vallès.
- Modalitat: Presencial.
- Sector professional: Administració i gestió.
- Tipologia de contracte: Indefinit (amb període inicial de 3 mesos de prova).
- Sou: 15.876€ bruts anuals. El salari es valorarà a l’alça en funció de l’experiència.
- Incorporació: Març-abril 2024.
Tasques principals
- Preparar i comptabilitzar factures.
- Gestionar la correspondència.
- Organitzar, actualitzar i arxivar documents.
- Atenció al client en format telefònic i presencial, i tasques administratives.
- Suport en gestió de documentació d’impostos o altres requeriments.
- Suport en la preparació de pressupostos.
Requisits:
- Formació i/o experiència com a Tècnic/a en Gestió Administrativa o Tècnic/a Superior en Administració i Finances.
- Domini del Català i el Castellà.
- Habilitat per crear i mantenir relacions professionals i comercials productives.
- Capacitats d’organització, priorització i gestió del temps.
- Disponibilitat per treballar a jornada completa.
- Compromís amb el lloc de feina i l’empresa a llarg termini.
Es valorarà:
- Experiència en gestió fiscal amb programes com A3ECO.
- Coneixement d’altres idiomes.
- Disposar de vehicle propi per arribar a l’oficina i permis de conduir vigent.
Competències transversals:
- Bona organització de les tasques i el temps.
- Interès en el tracte amb el públic i/o clients de l’empresa.
- Comunicació activa, eficient i assertiva.
- Actitud oberta i positiva enfocada als clients i al treball en equip.
- Empatia, bona actitud i paciència.
- Aptitud digital amb atenció al detall.
- Ganes d’aprendre coses noves.
- Coneixement i/o interès pels serveis de gestoria.
📝 VOLS INSCRIURE'T A AQUESTA OFERTA DE FEINA?
Envia el teu Currículum Vitae per correu a: talent@bambulifestyle.com amb l’assumpte “Auxiliar administració” abans del 31 de març.